بزرگان موسیقی جنوب ـ ناصر عبداللهی

بزرگان موسیقی جنوب ـ ناصر عبداللهی

یادی از بزرگ مرد موسیقی جنوب ناصر عبداللهی
بزرگان موسیقی جنوب ـ ناصر عبداللهی

بزرگان موسیقی جنوب ـ ناصر عبداللهی

یادی از بزرگ مرد موسیقی جنوب ناصر عبداللهی

مناجات با خدا با صدای ناصر عبداللهی

 دکلمه مناجات با خدا ناصر عبداللهی



مناجات با خدا

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا نجیب شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 21:36 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

خواهش میکنم من ویدا((مدیر وبلاگ مثل روزای بارونی)) رو خوب میشناسم و اگه یه چیز رو بگه آره دیگه یعنی اتفاقا من حدود 3 سالی میشه و البته من یه نوجوون هستم و 15 سال دارم خب..... باشه حالا که فک میکنم تو درست میگی

ولی چنان زدی تو پوزمون که دیگه هیچ حرفی ندارم راستی این آهنگ عیسی رو برام ایمیل کن

خواهش میکنم

خداوند عیسی یکی از آهنگ های جاودانه ناصره
حتما.چون فایلش رو نوار های کاست هستش و کیفیت پایین ممکنه کمی طول بکشه تا بتونم فرمت mp3 کنمش
ولی به روی چشم

علیرضا نجیب شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 19:12 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

حتما عبدالله حتما تغییرش میدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.